Mail ifrån kakan

Hej högt älskade dotter

Så underbart med  ett mail! Så långt och innehållsrikt.! Man höll ju på att ramla av stolen över din nyvunna mognad!!! Rammel,rammel. Mejla till försäkringskassan om ett nytt kort. Igår var jag på afrikansk dans och det är så kul. Det tycker jag är roligt som en god människas mamma skulle säga. Idag ska jag ha en lugn hemmakväll ihop med katterna. Det börjar kallna i luften och när man cyklar på morgonen så är det mössa och vantar på. Nu ska jag gå in till barnen och berätta om istiden. Skicka mera mejl! I love it

Kraaaam

moderkakan


Glad Dotter.
För övrigt har jag också fått två brev från agnes, ett positivt och ett negativt.
jag ska svarar ikväll när jag har mer tid.
Sen har jag pratat med mormor i telefon. Hon förklarade hur man spelar svälta räv.

Här är kakan och katterna.
Det här är för övrigt kakan och katterna. Yatzi är smalare nu och ser ut som en katt ska.
Skriver mer sen, nu ska jag sopa.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0