Matt Damon

Idag har jag sett på så mycket film att jag har ont i ryggen.
Såg Good Will Hunting igen nyss och jag kan inte låta bli det, men den mannen.
Den mannen  har något oemotståndligt över sej.
Han är ju ful men samtidigt....Scenen när han sitter häktad och röker en cigarett....Hoochey mama!
Ge mej nu.

Så fruktansvärt sjukt jävla fantastisk film.

Så, hur är det med er?
Ute och festar förmodar jag, kanske lite berusade måntro?
Berätta gärna så snart den värsta bakfyllan har lagt sej, jag har inget liv den här helgen
 så jag får lov att leva genom andra.

Btw, jag har ingen aning om vad jag vill göra med mitt liv.
puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag ääääälskar dig!! men btw jag har inte festat sen du var här tror jag :/ mmm det stämmer ganska bra sista fyllan var med tone. Jag är hemmafru numera, fast jag har ingen man så jag är inte så mycket fru, bara mest hemma. saknar dig, ta hand om dig min lilla sockertopp, hoppas vi ses snart ;*

2008-09-16 @ 15:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0