I have a good feeling about this.

Bra dag idag. Var o fika med Nina och två mycket trevliga fransyskor som jag ska ut med på fredag.
Lämnade CVn och skall strax äta middag.
Fint fint.
Fick ett nytt mail från anton som fick mej att skratta.
Pratade med kakan i telefon också.

Ingen söndagsånget, I like it.
Nu ska jag duka.
Puss!



Nu är jag här igen. Jag har en bra känsla ville jag informera om.
En "saker och ting kanske faktiskt ordnar sej med mitt liv - känsla"
Jag har tex bestämt mej för att totalskita i golfaren.
Jag hade ett fint msnsamtal med silje som fick mej att inse att jag inte ska nöja mej.
Och att jag kommer få vänner så småning om.

Jag gillar Nina. Och sen känner jag igen folk när jag går ut som jag alltid snackar med.
Alla som är nya nånstans har samma problem och vill träffas. Inte bara jag.

Som sagt, bra känsla.
Ville bara säga det.


Hej, nu är jag här igen.
OJ vad jag är bra på att lura mej själv angående män.
Jag är inte alls inne på facebook för att jag hoppas att han ska logga in så jag kan fråga honom
liet lättsamt sådär vafan som var grejen i lördags?
Nej nej.

Jag måste få golfjäveln ur systemet.

Hur? Tips någon?


Tack för mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0