runda former

Nu sitter jag här igen. Det är tydligen fredag idag. Jag som trodde det var torsdag.
Jag gick upp idag 07.55  och gjorde  ordning paige o gick med henne till skolan i vanlig ordning.
Sen somnade jag om(Jag försöker sova mej frisk)  till klockan 12. Skönt!
Har gått ut med Jimmy(hunden) idag också, men det var inte uppskattad och jag blev snabbt dragen hem.
Otacksamma djur.
Det regnar fortfarande. John är hemma och jag tycker det är så obehagligt att städa när nån är hemma så jag har suttit mycket framför datorn idag. Vet att jag borde ha tvättat men det regnar så jag kan ändå inte hänga ut den, så det sköt jag upp. Fast nu såg jag att john började tvätta ändå. Han gör sånt dumt och sen sägar han till Cathy att jag är lat och inte gör någonting. Åh alltså!Fegis som inte vågar säga det direkt till mej.
 
Lyssnar på Antons o Jockes band Avokado som är grymt chill.
Ikväll kanske det blir London ändå, fast då får jag leva på typ 3 pund, lite halvkul sådär.
Fast kul o träffa Mia igen,

Jag får sms av den skalliga hela tiden med obscena förslag.
Tur som fisten att jag inte har några pengar på mobilen så jag slipper bestämma mej för vad jag ska svara.
Tack men nej tack är väl bra?

Jag kommer på mejsjälv att kolla på klockan nästan varannan minut.
Det kanske är något fel på mej. Ett kontroll-över-tiden-behov-fel.

Snart ska jag hämta tjejerna.
Vi hörs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0