Sombia

Jag sitter här o väntar på att Cathy ska åka. Då är jag sjäääälv, o det är gött mos!
Iofs ska jag hämta tjejerna och göra mat o gå med dom till rainbows(som jag btw inte hittar till)
Men sen! Jag ska titta på TV ikväll...Länge och sen sova ut i morgon so jag gjorde idag.
Åh vad skönt. Igår köpte jag massa choklad.
Idag ska jag nog köra en favorit i repris. Åh vad jag är onyttig, men det får vara så den här veckan.
Nästa vecka ska jag vara bättre.

Åh juste! Idag fick jag ett paket ifrån Anton innehållande ett tre sidor långt brev på sombia, hans alfabet.
Och ett papper med hur man översätter det. Så jävla roligt! Sista sidan behövde jag inte ens fusklappen utan var så van vid bokstäverna att jag kunde läsa nästan normalt.


Synd att det inte går att klippa in här så jag kan visa det....
Men men.
Hoppas det finns flingor med mjölk kvar.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0