Stöld och ilska

Jag är skit arg. Jävla golfaren alltså.
Jag ringde honom o då var det hans polare som svarade och låtsades vara honom.
Sen sa han vem det var och att han hade "tappat bort" golfaren på krogen. Jag har ingen aning om det var golfaren jag snackade med från början så jag vet inte om han ens vill att jag ska dit, men om det var det ska jag fan nita honom.
Nu går min sista buss om 15 minuter så om han inte har ringt innan dess så får jag vara hemma ikväll.
Jag är jävligt arg.

Innan jag blev såhär arg snackade jag med Amanda på msn o vi diskuterade mitt fynd jag gjorde idag och vad jag borde ha gjort med det.
Hon skrev ett blogginlägg om hela historien som jag tycker är skit kul så jag snor det.
Här är hennes blogg: fjulf.blogg.se
Här är hennes blogginlägg:



Jag ska bara göra en liten notis här på kvällskvisten..

Om du av nån anledning vaknar upp hos en av samma eller av motsatta kön och märker att dina
underkläder inte är inom synhåll och du gärna vill ha dom tillbaka så kan ett bra tips vara
att börja leta efter dem, om dom inte ligger inklämda mellan sängen och väggen eller som en liten hög i
fotändan så kan dom ligga under sängen.. Titta där och om du har tur så kan du även hitta en tidning
innehållande bilder på andra människor som gör samma sak som du antagligen gjorde kvällen innan,
en tidning gjord av papper innehålland porr, tidningsporr - PORRTIDNING..

Om detta skulle hända så är mitt råd att du ska ta denna porrtidning med dej hem som en
pokal eller tröstpris beroende på hur bra du tyckte att gårdagens spektakel var..
Är du på ditt roliga humör så kan du alltid skriva små noteringar,beskrivningar
och tips i tidningen av porr och sedan prydligt lägga tillbaka den på sin rätta plats
under sängen för att få ägaren att bli förvånad på bästa sätt..

Är du på ditt galna humör, de humöret som gör att man får en vit tröjja med
blanka spännen och lååånga armar i present så kan du ta tidningen av porr och klistra på bilder av
ägarens te.x mamma eller vänner som nya ansikten på människorna
som gör samma aktiviteter som du gjorde dagen innan..
Om du vill ha den stora freakstämpeln i guld så kan du klistra in bilder på ditt eget aniskte i tidningen
med mottot De får bära eller brista!

Detta inlägg är tillägnat min vän Tone i landet långt långt borta!
Karlar med penis är svin

Det fick mej att bli mindre arg och skratta,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0