Weekends

God morgon God morgon käre läsare.
Idag är det lördag och jag sitter och väntar på att familjen ska åka någonstans som brukligt är
på lördagar. Då ska jag
Alternativ 1: Gå ner i köket och hitta mej något ätbart typ macka med mjukost och röd paprika
och flingor och mjölk, något jag har blivigt mycket förtjust i på senaste tiden.
Alternativ 2: Gå upp till Greenleys local centre och köpa mej pommes frites och stekt kyckling ur den lilla vita vagnen
Alternativ 3: Ta en dusch ock sluta skjuta upp att åka till midsummer place och lämna mina CVn. Väl på plats investera i en pret a manger-macka.

Igår var det ruskigt fräsht som Anton skulle uttrycka det.
Han mailade mej igår btw och fick mej att skratta högt på det där utväcklingsstörda sättet.
Iaf. Jag och Nina skulle se på musik i Hub district men var för sena och missade skiten men det gjorde inte så mycket.
Istället gick vi o drack alkohol och pratade mycket. Sen blev det så att vi hamnade på Lloyds till slut som vanligt där jag i alla fall hade grymt kul. Jag kände mej glad, rolig, pepp och snygg. Såna kvällar är bra att ha.

Sen vid tvåtiden sådär får jag en knack på axeln av golfaren, vilket var sjukt skumt för jag hade haft en känsla
hela kvällen att jag skulle stöta på honom. Han var full, glad och rik och sa att han hade en ny telefon och nytt nummer och det var därför han inte hade fått mina sms. Sure, verkligen tänkte jag men sen övervann återigen köttets lustar över förnuft och principer så jag sov där i alla fall. Men snygg är han inte. Fula kläder. Ful frisyr. Golfare. Men det är nånting med karljäveln som ändå får mej att vilja ha honom. Snygg kropp, ja, men det är inte det. Så jävla bra är han inte. Hm. Tåls att tänka på.

Annars ska jag kanske möta upp Frida idag också och Nina när hon är klar med en av hennes ungars födelsedagsfirande. Vet inte hur kvällen ska spenderas än men att spendera den sittandes är för smärtsamt, så mycket vet jag,

Min mage gör ljud....Det låter som pommes frites om man lyssnar noga.
"Är magen glad är männinskan glad"

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0