You know who I am? I'm a star.

Idag är det måndag,
Jag orkade inte skriva igår när jag kom hem.
Helst ville jag ha kakor och mjölk men tescos var stängt. Bögtescos.
Jag var iaf i London hela helgen. Man kan sammanfatta det hela med att den helgen har jag gjort saker som jag aldrig har gjort förut, Första kvällen mötte jag Lea o Mia o massa brudar på mixern o råkade bevittna ett regelrätt slagsmål där leas stackars kompis blev slagen. Poliser kom. Värsta dramatiken. Och sen var det en kille som var helt störd. Han gick fram till oss hela tiden och skulle snacka och vi avböjde vänligt men bestämt. Han svarade med "Vet ni vem jag är? Jag är Sebastian. Jag är en stjärna" hahahhaha, cp. Men der var kul.
Sen bar det av till
Electric Ballroom, grymt ställe. Dansade massor (Av hej-jag-vill-bli-strippa-när-jag-blir-stor typen. Lea tog ju faktiskt av sej klänningen, hon var helt sjukt party)
Träffade Wez o Lee. Wez sa så fina saker om Silje att jag blev helt varm i hjärtat. Sen drog vi på efterfest till Leas kompis och jag råkade hångla med en fulare variation av den snygga killen i Mighty boosh, haha.

(Censur)

Vi vaknade någon gång vid två dagen efter(Vi somnade kanske vid niotiden) och var så överjävligt bakis att vi gick raka vägen till burger king. En såkallade retarded-öldrickar-under-paraply- promenad. Vi köpte hamburgare som vi inte alls fick i oss och satt skrattade så mycket åt ingenting att Lea ramlade av stolen. Jag kom på mej själv att klappa på min hamburgare. Han hette Stig. För vår framtida överlevnads skull så gick vi vidare till Mixern och drog på stående fot i oss två dubblad vodka&soda innan vi satte oss på bussen till Lea för att byta om och åka till Siris housewarming party.
Lite snabbombyte o raggardush senare så var vi påväg.
Vi var påväg många gånger för vi åkte för långt hela tiden.
Treo och diverse öl och sällskap räddade oss och det blev dax för Mixern igen innan det var dags att synda lite aka klubben Sin. Där har jag inte så mycket minnen av vad vi gjorde men jag tror det var grymt. Jag vet att jag hade en jacka som inte var min, ett drink och ett shotglas i väskan så det säger väl endel.
Vi hittade en trevlig brud som hette Ruby som tog med oss till Klubben Studio 11 och där spenderade vi resten av morgonen görandes diverse tills dom stängde vi 11-12 tiden på dagen och vi stapplade ut, chockade av solen och att det faktiskt var människor ute. Jag kan ju säga såhär, jag har aldrig varit så fucked i hela mitt liv.

Sammanlagt var sov vi cirka fyra timmar på två dygn och åt ingenting på runt trettio timmar.
Jag mår fortfarande inte så bra.
Men jävlar vilken helg.
Så glad att jag träffade Lea alltså.

Jag vill ha kakor och mjölk.
Skriver mer sen.

Kommentarer
Postat av: D-tothe-A-tothe-N-tothe-FLUFF

Hej tonis!

det låter som en sjukt intressant helg. Wish i was thär!!!!!

du ringde inte mig när du var på arlandshästen =C (ett likamedstecken och ett c) hur e det, känns det fisttrist att vara tillbaka eller e det asaskoj? pussssssssssssssssssssssssssssssss Danis fluffis janisson

2008-09-09 @ 00:51:39
Postat av: Lea

Att bara tänka på helgen vill få mig att kräkas...XD

Men SATAN va kul vi hade... ujujuj!

jag har inte orkat uppdatera min blogg om helgens bravader... Vill folk veta så får dom länkas hit..XD

2008-09-10 @ 18:14:16
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0