I morgon är en ny dag.

Om jag skulle skriva ner allt jag äter under en dag skulle jag nog aldrig äta mer.
Eller alternativt tröstäta.

Jag har en liten åkomma vid namn sockerberoende.
Ett beroende far worse än mina andra beroenden i livet typ nikotiberoendet.
(Jag röker btw högst tre cigaretter om dagen när jag jobbar. Lite mer blir det när jag går ut)

Jag kan inte sluta tänka på hallonmunkar och choklad med luftbubblor
Speciellt hallonmunkarna är för tillfället ivrigt återkommande i mina sockerhallucinationer
Det är bra att jag är fattig(läs typ 12 pence) och inte har råd med mina beroenden.
Dom skapar för små kläder.

På fredag om jag inte pillar mej i naveln så ska jag dricka endast flytande socker, typ smirnoff ice.
socker socker socker socker socker

Idag sov jag till 12 så jag kommer aldrig kunna somna ikväll vilket suger eftersom jag inte har några kanaler
på min TV utan får kolla på serier via free-tv-video-online.info
Jag vet ingenting om världen längre för jag aldrig ser på nyheterna eller läser en tidning.
Min allmännbildning står lika still som en vandrande pinne. Eller en krokodil. Dom blinkar typ bara.

Jag vet att jag har klagat mycket på senaste men jag ska sluta vara en sån bitterfitta.
Jag ska vara mer som Lovisa.
Jag vill bli Lovisa när jag bli stor.
Hon känns som min ultimata motsats på ett sätt.

Nu ska jag kolla på Top model. Jag hatar Top model, jag blir så arg och irriterad varje gång jag ser det,
men där har vi ett till beroende. Jag är beroende av saker som inte är bra för mej.
Föruton kärlek då.

puss!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Åh Tone! Det värmer i hjärtat att läsa mitt namn här. Men jag vill bara att du ska veta att jag tycker att du är bra som du är oxå, alla har brister (även jag, tro det eller ej :p). Men dom kan man ändra på om man bara ger sig fan på det.

Jag tror på dig Tone!

2008-09-26 @ 09:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0