I morgon är jag ledig men jag ska ändå gå upp klockan åtta. Nej, halv nio unnar jag men nog ändå. Hej, leta extrajobb!

Pratat med Nina nu.
I morgon ska vi ses för kaffe och jobbjakt för min del.
Cathy har lovat att skriva ut mina CV från hennes jobb när jag är klar men det lär jag inte bli ikväll
och även om jag blir det så hinner jag ändå inte få dom tills i morgon.
Men men, fråga runt och se om det finns något behov kan jag göra utan papper.

Sen har vi spikat bowling på onsdag. Det är fanimej gött mos.
Jag gillar verkligen att bowla.

Sen skrev en människa som jag råkade idka samlag med en gång i tiden när jag var nykomling i Milton Keynes
genom facebook-msn grejen. Jag frågade vem människan var då minnet var lite svajigt och jag inte hade kollat igenom hans bilder och alltså inte visste vem han var och vad jag hade gjort med(mot?) karln.
Oj vad han tog illa upp förresten. Sen frågade han hur läget var och hur det gick med barnpassningen.
Jag blvev förvånad över att han kom ihåg. Jag var artig och frågade hur det gick med vad nu han gjorde och fick tillbaka :
Still singel, looking for a good old fashiond fuck och mer därtill.
Kommer inte ihåg exakt men vafan alltså!
Jag ska börja leva i Celibat med stort C. Från och med nu. Jag är ändå inte sugen på att ragga,
har inte varit det sen jag kom tillbaka. Det känns mysko men jävligt bra.
Jag kanske har mognat eller nåt. Väntar på någon jag faktiskt gillar och ser att jag faktiskt har en personlighet också.
För det lär ju hända.

hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0