You'r not a slogan, baby, you'r poetry!

Jag gjorde det omöjliga.
Idag efter frukosten tog jag på mej mina mjukis/jobb/träningsbyxor och gick ut
och joggade i en halvtimme
(Och med joggade menar jag joggade fem minuter, fick håll, gick 10 minuter, joggade 5, gick 10 osv osv)
Bra Tone. Samma i morgon.
Sen har jag städat idag och gjort omelett till lunch(två ägg, salt, peppar, tomat, paprika, skinka och la vaché qi rit)

Igår var jag ute med Nina och hennes stört snygga kompis som jag inte kommer ihåg namnet på.
Jag längtar till fredag. Jävlar alltså, då händer det grejer.

I oktober kommer jag få ledigt i två veckor mellan den 21a till den 4e november.
Familjen kommer att vara i Egypten och jag får huset för mej själv.

Jag vill att någon ska komma och bo med mej då.

Vem är sugen?


puss


Kommentarer
Postat av: DAN

JAG ÄR JÄVLIGT SUGEN!



ps: jag majlar dig så fort jag kan. men jag har arbete. och är seg. och äter falukorv.och ska bli full nu.



Men imorgon!!!!!!!!!!!



Tack för smset på min födelsedage också!



hästlek!

2008-09-19 @ 20:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0