Hur kan vatten vara krispigt?

hejhejhej. Jag dricker citronvatten och te, sover och laser. Lit sa.
Ska bli frisk hade jag tankt.
Och rik. (Men det ar ett annat problem).
Tals att tanka pa.
Datorn ar fortf. avliden sa jag saknar fortf. prickar.
Klippte av mej massa har idag igen. Javla har som vaxer sa fot man vander ryggen at.

Ikvall ska jag nog hem till Mia.
Fragan ar om jag kommer hem sen.
Hemskt att vara fattig.
Skulle aldrig ha akt till MK, hade ju anda inga balls.
(Skulle sagt tack o adjo till hattman)
Men det gjorde jag ju inte.

Idag da. Via telefon.
Ja, jag ar en fegis.

Ser fram emot helgen.
Da ska jag vara fri.

Kanske en liten kottbulle?
Jag alskar mitt jobb.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0