Likheten ar slaende

Jag ar inte dod.
Det ar ifs fredag och jag ar hemma sa man kan ju tro det.

Har inga pengar alls sa kan inte ens aka buss men som den ackligt positiva lilla apa till manniska jag ar
sa ser jag det nastan som nagot bra. Eller jag jobbar pa det. Jag ar ju anda manniska. Apa.
I dag OCH igar sa promenerade jag till gymmet vilket tar typ 40 min, gymmade och promenerade tillbaka.Och da hater jag anda att gymma. Aldrig att jag kanner mej sa osaker och obekvam som i den situationen. Ackligt ar det. Men nodvandigt. Hejda fettet!
I morgon ska jag simma och basta.  Mmm...basta.

Jag sa till och med nej till Georgies erbjudande om att lana pengar i helgen om jag ville ga ut.
Jag ar fan stolt over mej sjalv.

Jamen det var typ allt.
Jag langtar tills jag far min dator tillbaka sa jag kan slanga upp lite bilder och skriva lite roligare.
Nu te och film.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Agnes

jag kan inte gymma. det går inte.

jag har kommit fram till att jag bajsar på friskis&svettis och alla käcka människor som pallar slösa två timmar på bussresa och sen en timme på att skutta runt i tights, och istället tar jag promenader.

det fungerar utmärkt för mig. <3 promenader (ibland med gåstav, världens mest oglamorösa grej men vafan).

2009-04-19 @ 11:31:55
URL: http://ledemasquage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0