Mail fran den heliga fadern

Hej gullunge Jag hjälper dej med pengar när du kommer hem så kan du betala tillbaka när du blir rik och berömd. Ska bli jätte kul att se dej jag kommer och hämtar dej, visserligen ska jag spela boule den helgen men även om jag skulle gå till final (ganska liten chans) men jag skulle hämta dej ändå. jag längtar att få se dej, men jag har några bra foton från när du fyllde år som pia tog dom ska jag rama in ( har köpt ramar) men  allt tar sin lilla tid det var allt kram Tone och ha det bra vi syns snart. Ps: det ska bli sommar i helgen då ska jag till grusagropen och äta jag du vet vad, men jag sparar några till dej.


Du vet vad-referensen hanvisar da till leverpastejsmackor for ni som inte visste.
Jag alskar mina foraldrar.

Kommentarer
Postat av: Lea

Jag kan inte säga det nog.. JAG älskar dina föräldrar!!!

2009-04-22 @ 01:37:37
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0