Moihikan

Ja, man kan tydligen fa blamarken pa orsnibbarna.
Markligt.

Igar var jag hemma, kollade pa den lilla sjojungfrun och at pommes. Typ hela dan.
Kom ju hem nie pa morgonen efter efterfest pa Fox med Shelly, grymt kul natt.
Innan dess var vi pa nan halvkul klubb fast vi hade javligt kul anda. Och innan det sa var jag hos Mia med massa brudar och blev hog pa harspray.

Insag att mitt minne verkligen inte ar det basta. O det vet jag ju sen innan,men nu ar det liksom sa det blir jobbigt pa riktigt. Jag knackade pa hos mia och en brud oppnar dorren, och hon kanner tydligen mej for jag far en "Heey Tone!" Stor kram och hela grejen, jag har ju inget val an att latsas att jag vet vem hon ar men bevisar senare motsatsen nar jag far fragen om jag kan fixa cloee's har ocksa och jag svarar "who's cloee?" Ja, det var ju tydligen hon, sammies syrra.
Jag har ju inget minne av manniskan.

Annars har jag lagom mycket angest men jag hoppas att det gar over snart.
Fest ikvall?
Puss

Kommentarer
Postat av: Lea

Du kommer ju aldrig att minnas Cloe...;D Spelar ingen roll hur många gånger du träffar henne.. XD

2009-04-12 @ 22:02:06
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0