Umbrella

Idag ar en bra dag har jag bestamt.
Igar var ocksa bra(for det meste)
Jag o ungarna at pizza ute i solen och skrattade och pratade och jag ar sa glad att jag

jobbar har. Idag borjar jag inte foren fyra sa jag har haft tid o gora mej snygg till ikvall.

Har grym mohikan, synd att datorjaveln sover sa jag inte can webcama den.

en snygg ar jag iaf. Oh singel. Kan det bli battre?
Ja det kan det!
Pratade med Sara den rara i telefon(allt som sas var inte av goda. dod ar aldrig en bra grej. Kan inte ens forestalla mej hur det kanns.)

Men nu hjalper jag henne iaf med au pair ansokan sa hon kan flytta hit i sommar!
OCH sa fick jag finaste brevet fran finaste siljehjartat med varldens finaste orhangen forestallande rosa paraplyer.
Jag har en grej for paraplyer
Blev sa glad att jag nastan grinade bort mitt mycket omsorgsfullt lagda ogonmejk.

Ady ringde igar kvall, valdigt otippat iomed att jag gjorde slut i forrgar.
Men jag hade sagt att jag ville att vi skulle vara vanner sa det ar val det vi ar nu.
Bra. Tror jag.

Jag ar stort festsugen!
Bra att ha London en halvtimma bort da I guess.
Pratar med Lola om nar vi var trashed nagra timmar innan jag skulle mota kakan o tyckte att vi var kanske roligaste i varlden nar vi dopte vodka och colamixen till alco-coke. Hahahaha!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0