"Tone smyger på bögarna"

Lea sover och jag är vaken för omväxklings skull.
Klockan är halv tio på morgonen. Tidigt för att vara söndagsmorgon.
Låt mej då berätta om helgen,

På fredagskvällen tog jag i vanlig ordning tåget till London, köpte mej en flaska vodka och gick hem till Lea.
Hos Lea drack vi vodkan och började bege oss till Mixern. Fick snygga blåmärken på vägen vet jag men sen...
(Här fattas det pusselbitar)
Sen är vi plötsligt på Ballroom och har mycket mycket trevligt.(Fast här fattas det också ganska ordentliga pusselbitar)
Saker jag kommer ihåg:
Jag träffade Greken peter igen
Jag råkade hångla med någon som hade dreads.Yuck.
Sen ereliksom eeeheeehhh?
Men jag tror det dansades endel.
Jag tror jag har ett litet minne av att lea föll ner för en trapp.

Sen åkte vi tydligen med till en gayklubb där vi dansade till shakira och annan top notch musik.
Men jag hade kul.
Sen stängde dom men för oss var det tydligen efterfest där.
Jag var roligast i världen och däckade på två stolar i några timmar.
Bildbevis finns. Och det är jag så glad för.
Vid sjutiden på morgonen så åkte vi hem iaf, donkenfrulle och chipsköp och lea tyckte att vi skulle må bra av några öl.
Bra plan. Vi gick upp till bögstigen och smög på bögarna(Finns på bdb) o ringde shelly och blottade oss för stackarna som gick sin morgonpromenad och jag fick utlopp för min joggar-ilska.

Kom på den fantastiska idén att köpa vin och gå till parken. Sagt och gjort,parken blev det.
Smetade i oss två och en halv flaskor vin, solade och käkade chips o sånt. Måste ha somnat i solen nån gång för vi vaknade vi fem och lea var sen till jobbet så det blev det till att skynda sej. Hon började jobba och jag somnade direkt och vaknade alltså upp nyss.
Känns som jag har tappat en hel dag. Lördagen försvann. Poff!

Lea sover. Jag ska nog titta lite på tv jag.
Är bränd på halva ansiktet.Jätte snyggt.
Frukost vore fint.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0