Baklava

Nu har familjen åkt och jag är sjääälv!
Jag har städat, matat djur, ätit frukost och fällt ut bäddsängen.
Nu chillar jag, kollar på tv och tvättar. Snart ska jag bada och bli ren och fin o därefter hämta Ady på stationen.

I onsdags så åkte jag hem till lea, hämtade allt och fixade mej innan jag köpte mej en vodka och mötte upp lola ich steph för att sen virra runt och leta efter stället vi skulle till. Kollade på några band som var helt okej
(Dom blev bättre ju mer vodka jag fick i mej)
Sen tappade jag plötsligt bort lola och steph(inte för att jag tänkte så mycket på det då) men hittade massa roliga människor, en dansk brud och nån annan tjej som bjöd på öl och vi hade askul och när stället stängde så har jag för mej att vi raggade efterfest men det gick inte utan vi hamnade på nån klubb i närheten, jag pratade tydlien med nån svensk tjej för på morgonen så fick jag ett sms där det stod typ" hej, vi träffades igår, du var lite full, skulle bara se att du tog dej hem okej" värsta gulliga. Det har jag inget minne av alls men kul hade jag. På morgonen så har jag kanske aldrig mått så dåligt och åkte hem till lea och var misär och kollade på twilight. Snällaste lea.

Men idag mår jag bra, är fortf. lite illamående men det ska nog gå över
PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0