Billy

Pannkaksmiddag idag. Pannkakor på franskt/tyskt sätt med nutella på. Efterrätt till middag är alltid en hit.
Sen klippte jag lite mer och har nu druckit options-choklad (Godaste. Dyr. Lyx) och ätit skorpor. Skorpor smakar fritids.

Det är hår överallt i mitt rum nu. Överallt.
Tidigt som fan på lördag(Klockan elva!) så ska jag träffa Soufia och strosa, kanske ta min medusa(Det tåls att upprepas)...fast det gör jag nog hellre med Lea när jag tänker efter. Tänkte inte kröka i helgen. Det kommer ju gå bra....eeehehe.

Snart är det mars

Juste. Jessica. Jag skulle ju ringa dej men för att ringa till sverige från hemtelfonen så måste man slå ett speciellt nummer innan och jag kunde inte hitta numret! Jag letar för fullt. Vill höra din röst.
Och ditt tinnitusskratt. Längesen nu. Jag saknar dej,



Såhär ser det ut nu.
Kommer säkert jobba lite mer på det då och då, när jag ser ojämnheter. Fast det ska ju vara spretigt. Aja. Tar en ny bild när jag är dolled up och har stuff i huvvet.

Jolene måste vara världens finaste sång.
Puss

O inte att förglömma! Idag inträffade två händelser som man kan se som...ja, milstolpar i Svensk historia tamefan.
Programet "Den rätta för rosing" hade premiär och Viktoria "Hakan" Bernadotte och Daniel förlovade sej!
Kan det bli bättre.....Eeehehehe. Juste.


Vad händer i helgen, Fest?

Kommentarer
Postat av: fröken tinnitus

älskling det är ju landsnumret du måste mena :) 0046 är det, men du får ta bort första nollan i mitt mobilnummer så det blir 0046702916162 :) löööööövv juuuuuu

2009-03-03 @ 17:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0