Kycklingblondin

Nu är huvet ljusgult. Som en kyckling ungefär.
I hela ettan på gymnasiet så kallade jag och en kompis en av vaktmästarna för Kycklingmannen för hans hud hade exakt samma färg som grillad kyckling. Smarrigt!

Internet har varit nere så jag har gjort annat.
Typ valt kläder till imårrn och slaktat ett linne. Fint fint.

Jag vill köpa en ros att ha i huvvet. En röd eller svart.
Och så måste jag köpa foundation. Den krashade jag i lördags. Över hela min jacka.
(Sånt här är jätteintressant. Jag är en intressant männinska. Läs då föfan! Jag är upplysare. Typ)
I morgon fixar jag det. Bra

kycklingjävel

Nej, nu ska jag jobba.
Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: emilie

vasnyggt! jag hade nästan en sån hårfärg en gång i tiden. rock on.

2009-02-12 @ 19:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0