löss

Idag gick jag hela vägen till Orpington centre, tog typ 40 min men det var vårigt och fint, gick massor i välgörenhetsaffärer men lyckades avstå från att köpa något.  Jag borde få nåt sorts pris.
Fast jag var tvungen att köpa en ny foundation (den billigaste) annars skulle jag känna mej rosa i ansiktet i morgon.
Och så köpte jag tandkräm på 99 cents store.
Nu är jag fattig. Jag var ifs fattig innan också men nu är jag jättefattig.
Fast jag har iaf pengar till i morgon. Bög att det ska va sånt jävla inträde alltså!
men men.

Skola i morgon, sen åka till Sjuk-Lea o hämta saker jag har glömt/lämnat/hon stulit i samband pasta och olivolja.

Jag är hungrig. Hoppas alla kommer hem snart så vi kan börja laga mat.
Jag är en lite bananfluga.

Kommentarer
Postat av: Agnes

jag är inte hungrig har ätit massa bulgur och tomatsås-gryta-medquornochbönoroch massa annat.

sitter och smälter och pluggar inte som jag borde.

ikväll ska jag titta på madagaskar 2, har laddat ner den weiii.

lycka till med lea-in-till-stan! PUSS

2009-02-18 @ 15:48:05
URL: http://ledemasquage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0