Papermouth

Idag badade jag badkar.
I badkaret uppmärksammade jag helt nya blåmärken över hela smalbenet.
Sådär blå-gul-lila. När uppstod dom?
Jag tar en vild gissning på lördagkväll.

Idag har jag varit ett barn igen.
Snöbollskrig, snöänglar och diverse aktiviteter som börjar med snö har ägt rum.
Nämde jag att det har snöat lite?
(Och när jag säger lite så menar jag jättemycket. Knepigt, jag vet. Typ som rubiks kub)

Det enda vita pulvret England är vana vid har man i näsan om man säger så, så
Ingenting fungerar. Bussar, tåg, vägar. Skolor är stängda, ingen kommer till jobbet.
Vilket innebär att vi stackars au pairer jobbar dubbelt så mycket.

Men det är okej.
Jag menar. Jag är glad. Lite snorig.
Men glad.
Jag o Georgie gjorde fisk och skaldjursgratäng som kickade arsle och
på lördag ska jag ut med Silje och diverse löst folk.
Och Ady. Jag ska sniffa honom i nacken. Hela lördagen. Som fastlimmad kommer jag vara.

Det är ingen jävel som läser SHYLIPS som har lust o bli au pair i samma kvarter som mej förresten?

Jag har kontakter.

(Typ som en Spion. Eller det kanske var rent önsketänkande. Jag påverkas för mycket av vad jag läser)

Såhär nykter var jag i lördags.
Tänkte bara säga det.


Mia är en snyggfitta.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Du är utmanad! Kolla min blogg för mer info :)

2009-02-03 @ 22:53:22
URL: http://metrobloggen.se/roraastar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0