raggsockor

Det är mysko när det har kännts som torsdag sen måndag.
Men nu är det torsdag på riktigt. Nu stämmer universum igen.

Det har varit som mini-lov för ungarna i veckan, med all snö och ingen skola.
I morgon ska jag ut med momo, den tjeckiska killen och antagligen några fler från språkskolan.
Vi kommer nog börja i Bromley för att sen ta oss in mot stan.
Där ska jag möta lea och melissa o gå på electric ballroom.
På lördag kommer Silje hit ♥
Vi ska mysa och mysåka till mysbromley eller mysorpington och mysa. Mysigt.
Sen hit igen och kanske äta middag fast familjen har familytime.
Sen in mot stan för att möta brudar och hattman och gå på nya SIN.
Lördagen ska jag förhoppningsvis spendera liggandes.

Tack amanda för min finfina nya bloggdesign.
Ägg och kärlek och ett gult paraply. Något av det kanske finaste som finns.

Snart börjar jag jobba igen.
Men idag är en lugn dag. Ska ta elodie till gymnastiken och sen när jag kommer hem så
börjar jag direkt på middagen eller spelar tv-spel med anders.
Soft jobb.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0