Skinn

Stackars stackars lea är sjuk som ett djur.
Jag är ett djur. Ett mumeldjur (marmotte)

Jag har fortf. inte duschat eller promenerat.
Istället har jag laddat ner dom senaste skins-avsnitten och vad märker jag?
Jo, det är helt andra människor! Nu är det Effys(Tonys lillasyster) generation och deras liv det handlar om!
Jag som ville veta hur det gick med dom andra efter chris dog... Åh chris. Jag blir helt ledsen bara att tänka på det.
Fast Effy är het.

Jag promenerar ikväll istället.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Lea

Hehe visste du inte att det var så? Alla säsonger med Skins är ju olika...=)



Tack för att du tänker på mig hjärtat...^^

Jag ska iaf få träffa honom på fredag..

2009-02-16 @ 19:53:29
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0