Skorpsmulor

Ueeäääh.
Lite så känner jag mej.
Jag älskar att vara förkyld.

Inatt var fruktansvärt, hade äckelmardrömmar som var så verkliga att jag ville dö. Eller vakna.
Vet ni hur svårt det är att vakna om man inte är säker på att man sover?
Svårt.
Men tillslut så lyckades jag liksom rycka mej ur sömnen.
Äckligt äckligt,

På lördag är det alla hjärtans dag. För att undvika hela "men vadå är vi tillsammans nu eller träffar vi bara varandra eller eeeehcpkarl som inte kan bestämma sej-situationen" så ska jag sitta barnvakt. Så var det avklarat.


Jag var hos doktorn idag. Ska köpa nån slags kräm för fothelvetet. Behövde inte antibiotika, tack o lov.


Nästa vecka är jag ledig tydligen. Återigen så bra att jag har koll.
Från fredag till söndag så har jag huset för mej själv. Har frågat om ady vill husera här då, men har inte fått nå svar än.
CP. Hatar känslor.

Hoppas inte brodern har brunnit upp.
Fick reda på igår att det har brunnit i hela kängeruland.
Jag kanske borde kolla på nyheterna oftare.

Mitt huvud lkliar som fisten. Jag pallar inte tvätta håret för då måste jag borsta ut min jättedread.
Nu ska jag jobba. Fint att jag är så obitter och har oändligt med tålamod idag. Asfint. Verkligen.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0