SRF, Kakan, Systemet och midtermstristess.

Jag blir helt galet exided.
Var hemma hos Mia igår och hon och sammie skulle boka srf-biljett och jag bestämde mej snabbt för att jag också ska dit. Så jag ringde faderkakan, sa att jag önskade mej en biljett i födelsedagspresent, faderkakan sa att han pröjsar hälften, jag sa att jag tänkte befinna mej i sthlm några dagar innan och frågade om mia och sammie kunde slagga hos mej och det fick dom gärna så nu har jag mailat kakan med samma födelsedagsönskan och om jag känner henne rätt så kommer jag få min biljett! (Coolt, det rimmade tillomed. ascoolt verkligen. Så jävla cpasbögcoolt...eeeh...ehh.)

Så nästa vecka blir det till att börja spara. Ska lägga undan £20 i veckan och nästa lönen får gå till flygbiljetten.
SWEDEN ROCK ÅH DET ÄR JU HELT FANTASTISKT!
Jag hade typ glömt hur mycket jag älskar festivaler innan jag hörde mia o sammie snacka och då började det pirra i hela kroppen igen och jag var tvungen att åka. Jag hade liksom inget val.
Fast synd som fisten är det att Lea antagligen inte följer med:(

Jag är glad att kakans ska komma hit när jag fyller systemet också.
Hon kommer fredag kväll och på lördag så ska vi strosa i camden, sen på kvällen ska vi se en musikal.
På söndag fyller jag år, o på dagen ska jag vara med kakan och sen på kvällen så är ju både Älsklingsilje och Shelly här så då ere hästfäst. Kakan åker söndagkväll så det blir perfa.
Glad dottra.

Just nu är jag typ jätte uttråkad. Alla jobbar och jag är ledig och vill till london. Fast jag är aspank så det går inte.
På onsdag är det iaf Glitterati med Lola, Lea och kanske Mia och sammie och en halvliter tescos value vodka.
Det ska bli fint!!

Nej, jag kanske ska ta en dusch och en promenad. Ja. snart.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0