Sweet transvestit

Parisa på 1000 apor har slutat blogga.
varför gö hon på detta viset?

Jag laddar ner musiken från rocky horror picture show
Sexig transvestit. Skulle inte banga.

Sen står Hallo Saferides nya album på tur.
Den kvinnan alltså....

Snart kommer tescoshop, sen ska jag blonda mej.
I morgon är det fredag.
Äntligen.



Åh! Sötaste georgie kom precis in i mitt rum med hostmedicin och klubbor med orden
"Im sorry for beeing a mom again..."
Så nu har jag druckit hostmedicin som smakade precis som det flytande penicilinet man fick när man var liten och sitter med en klubba i munnen(Det är tydligen bra för kroppen vill inte hosta lika mycket när man suger. He he he)


Båda albumen klara.
Nu då?
Tips?

Kommentarer
Postat av: Lea

Ja jäävla Parisa! Jag sitter och väntar på ett "nej inte ska väl jag sluta inte"-inlägg! Hoppas det kommer!

2009-02-12 @ 12:51:01
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0