Trassel

hejhejhej.
Jag har varit fullt upptagen med spooning hela helgen när karln har varit här
så jag har inte ens slagit på datorn.
Vi har spenderat större delen "In the draw"  Kollat på film, lagat mat, druckit te.

Fast i fredags träffade vi Momo och Roxanna i Bromley och sen begav vi oss mot Ballroom där lea och kieron var.
Det var kul fast jag och Ady småbråkade massor som vanligt. Och hånglade. Thats what we do.
Tog nattbuss hem, träffade en kille jag tyckte var sjukt rolig med som Ady inte alls gillade och så bråkade vi massor om det också. Såklart. Sen åkte såklart nattbussen förbi slutstationen där vi skulle av så vi tog oss inte hem förän sex på morgonon.

Jag lovade mej själv att berätta hur jag känner för honom i helgen. På riktigt.
Men man blir rätt nerslagen när man säger "I really like you" och får "I know" till svar.
Så jag sa ingenting. Jag vet ju att han inte är rätt kille för mej. Jag känner det.
Jag vill ha någon som är galen i mej, som inte får nog. Jag vet inte vad jag ska göra.
Det tar så mycket energi att vara arg och ledsen.
Men o andra sidan vill jag ju vara med honom och vill inte sluta träffas.

Jag som skulle vara Leas observatör misslyckades återigen pga av mina förvirrade känslor.
Nån som har nåt förslag?

Familjen är inte hemma än.
Men jag har iaf städat huset och tvättat och så, det är bra.
I helgen ska jag nog ta o Pierca mej, ta om min medusa. Ajsomfan, men fint kommer det bli.
Fast inget hångel eller sånt på ett tag....Att hångla måste ju vara det bästa som finns.
Typ.

Nej, nu ska jag kolla på skins.

X X X X X
X X X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0