Lilla My

Lite snorig, lite infekterad, lite crushad. Eller inte ens lite. Kanske världens mest irriterande känsla.

I fredags var jag på ballroom med lea o issa o alla. Grym kväll som slutade med att jag och issa bestämde oss för att ett romantiskt bad vore perfekt. Så vi tänder rökelse och ljus och tränger ner oss fyra pers i lewies badkar med varsin drink i handen. Vattnet blev svart. Dirty fuckers alltså.
Lea körde en porrigare variant av hattstrippen som var mycket uppskattad och lewis kallingar höll oss varma under natten.

På lördagen så vaknade vi klockan två nångång och åt  donken frukost. Sen träffa siljehjärtat o ta en återställare på mixern för att sedan ta oss till lea som var hundraprocentigt säker på att hon inte skulle med ut sen.
Det gick ju bra.
Det var prat o vodkat och rocky horror picture show- dans och silje var lite full och det är ju alltid roligt.
Sen nya SIN som var pyttelitet men ganska fint och ady kom dit. Mysigt värre, ballonger och sminkuttappande och pastastjälande och skrattande. Sånt.

Nyss hade lilltjejen ett utbrott och jag har ont i hela huvudet. Hon hade kompisar över idag och är helt övertrött.
Om inte jag hade sovit några timmar på dagen idag så skulle jag varit detsamma,

Jag har lustigt hår. Nu dusch.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag har köpt ett ljus på lagerhaus som doftar kanel. den har jag tänt nu. så det luktar kanel (lite)

drinkarna låter som väldigt mysigt, så vill jag också göra!

PUSS!!!

2009-02-10 @ 00:33:21
URL: http://ledemasquage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0