Sat-sat-sat-saturday....

Shit vad konstig texten blev i förra inlägget ( förra inlägget?)
Något min tekniska dyslexi hindrar mej från att ändra på.

För det första så har jag väldigt väldigt ont i fötterna,
Väldigt ont alltså.

För det andra så är jag en idiot.
Som den obotliga tidsoptimisten jag är så trodde jag att jag hade gott om tid att färga håret/sminka/klä på/åka till Lea och ta det lugnt o dricka lite vin innan jag skulle möta mia och soufia i camden.

Så blev det såklart inte.
Istället blev det blodolycka, stressfixning och vinhalsning hos lea och vi vart ungefär två timmar sena.
Men Soufia och Mia hittade tillslut varandra så det ordnade ju sej.

Jag och Lea tog dom sedvanliga "Vi har bytt ut läppstift mot bajs-korten" Med några nya läckra variationer.
Vilka får jag försöka lista ut när jag ser korten. Det kommer ju gå bra.

Vi drack öl.
Sen skulle vi ju till Unholy där kön var cplång och jag av nån jävla anledning bestämmer mej för att köpa vodka och chips.
Så jag vinglar över vägen till en off licens och köper en flaska, massa chips, och en pytteliten flaska jäger.
Varför!??

Beviset av att vi drack större delen är synligt i form av några droppar på botten av flaskan som jag har i min väska.
Det lilla alkoholintaget plus en flaska vin och några öl resulterade iaf i att jag absolut inte kom in på Unholy vilket känns as surt såhär i efterhand men då tänkte jag nog inte överhuvudtaget.

Mia och Soufia följde iaf solidariskt med mej och vi lämnade lea åt sitt öde då hon redan hade betalat.
Planen var att ta oss till Fox men nån gång på vägen dit tappade vi bort Mia och jag glömde helt bort vart vi överhuvudtaget var påväg.
Jag o Soufia gick in på nån asmysko klubb och dansade(?) och det kändes som jag ängnade resten av kvällen till att våldsamt knuffa bort juckisar. Tror jag.

Vid tre/fyra/fem?- tiden så fick vi iaf nog och bestämde oss för att ta oss till tågstationen och försöka få lite sömn innan första tågen gick. Sagt och gjort. Kallt som fan var det. Obekvämt också.
Soufia behövde låna pengar att ta sej hem så jag kunde alltså inte ta mej till ady den här helgen heller:(
Jag smsade dock sjukt mycket under kvällen, men jag vetefan vad.
Jag måste verkligen lära mej att spara mina skickade.

Men det här fann jag iaf i min inbox
"I dont want anything apart from you"
Vilket gjorde kvällen så mycket bättre.

Jag kom hem vid sjutiden och somnade direkt.
Vaknade för en timme sen och har ätit mina cheerios och mjölk och druckit mitt kaffe.
Känner mej ganska dum.
Men hey, vad är en söndag utan ångest?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0