After geografy

Nu har jag vaknat upp från min 2, 5 timmars långa powernap. Så värt.
Jag drömde massor, typ att jag somnade i badkar och kakan och den heliga fadern kom o hälsade på mej och familjen var svinrika och det var barn överallt och jag skulle bli sen och massa skit. Drömde om drum&bass-killen också...
Åh alltså, vad frustrerande. Men som sagt, lika bra det.

Jag har i vanlig ordning pengarångest, har 5 pund och behöver ta mej till teatern ikväll och språkskolan ons o fred.
Det blir £6med oyster. Jag har £5 och är skyldig Mr. Scott $2. Bra Tone. Jävligt bra.
Jag funtar på o skippa teatern ikväll, har ändå inte mycket till röst efter helgen.
Får se. Beror på vad man prioriterar. Jag vill nog till språkskolan för att träffa Momo och se hur hon överlevde fredagsnatten/morgonen.

På fredag ska jag träffa Soufia och på lördag antagligen Ady. Tänkte förklara att vi kanske inte borde ses nå mer.
Han kändes så malplacerad i Lördags alltså. Han hör hemma i MK, han känns liksom inte som en skön kille nån annanstans. Hemskt men vafan. Och sen är det ju annat också. Lika bra.

Det är mycket som är lika bra men som inte känns så jävla bra,
"Det är jobbigt, jag vet. Man vänjer sej. Det ända man inte vänjer sej vid är det här jävla livet"
- Agnes Suber.

Fast jag gillar livet. Just nu. Känner mej så hemma här. Känns som allt kommer ordna sej.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0