BANGIN

Jadu. Att sova ser jag fram emot. Den varan har det inte blivigt så mycket av under helgen.
I fredags träffade jag Momo o vi gick till nån drum and base klubb, dansade till stängning, och följde med några trevliga lads på efterfest. Hade grymt kul, och lärde mej ett nytt favoritord; Bangin. Vad det kändes rätt att säga alltså.
En av ladsen var sjukt lik Jez i Peep show. Väldigt fint. Synd att han var jätteupptagen och hade barn vilket hindrade oss till viss del. Men men. Var iaf uppe tills runt 10 på morgonen och då åkte jag hem till finaste Lea och fick sova i tre timmar. Efter mat och alkoholinköp så drogs krigsutrustningen på och färden till SIN påbörjades.

Väl framme så spöregnade det och håret pajade och vi fick köa i typ 40 min, men fortfarande vid gott mod.
Väl inne är jag i vanlig ordning överallt och ingenstans och vet inte vad jag gjorde riktigt.
Efter ett tag kom Ady och  missade precis synen av mej med läppstift i hela ansiktet och bredvid mej tyvärr en karl med samma stil. En av Londons största slappfittor enligt Lea. O nu ska vi tydligen ses i helgen. Kanske. Fast jag skulle inte tro det.

Jag o Ady hade "pratet" igen och kom fram till samma slutsats, vi ska bara fortsätta som vi har gjort, träffas men utan att vara tillsammans vilket iofs passar mej helt okej men ändå är lite mysko. Men jag tror inte att jag har lust att träffa honom mer ändå av diverse skäl. Så var det med det.

Vi dansade massor, o mitt på scenen så ligger det två halvnakna män ihopslingrade. Jag gav dom en kondom.
När Sin väl började stänga vid sextiden på morgonen så drog jag, Ady, lea, Lola och Lewis hem till Lewis, Lea strippade i vanlig ordning och fick oss alla att upptäcka hur ouppskattade sideboobs är. Jag o Ady tänkte åka till MK runt nio samma morgon men somnade där ändå.En BK-frulle senare så sa jag och Lea adjökens till resten och åkte hem till henne, bytte om och kollade på en film. En väldigt bra film. Sen fick det bli hemfärd för min del.

Ja juste. När vi drog från SIN gjorde jag upptäckten (som så många gånger förut) att jag inte hade mobilen på mej.
Så jag är alltså återigen mobillös. Awsome.
Vet inte hur jag ska komma upp i morgon, men jag hoppas att jag väcks av ungarna som vanligt.

Om man bortser från det så var helgen helt fantastisk och jag hade sjuk kul.
Nu ska jag snart sova.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Lea

SIDEBOOBS RULES!!!



Tack för en awesome helg babe..;D

2009-01-19 @ 11:51:09
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0