Blondie

Nu sitter jag här och väntar på att hårfärgen ska tvättas ur.
Ojämt som fan blev det ser det ut som nu men jag får köra en flaska till om jag ser för white trash ut. Vilket jag antagligen kommer göra.
Vafan hände med texten nurå? Den blev...tjock.


Aja. Idag har också inhandlats ett par skor för £3 på primark och stayups, strumpebandshållare,svart ögonskugga, en liten sax, gelekuddar för att inte dö av smärta i högklackat och så råkade jag skjäla en lipliner. Jag skulle betala för den och hon i kassan hämtade en annan för att kolla priset och sen la hon ner allt i en påse och jag betalade. Den hon hade kollat av priset på låg brevid och jag trodde hon hade glömt att lägga ner den så det gjorde jag så snällt åt henne. Alltså fick jag två till priset av en. Ibland lönar det sej att vara förvirrad.

Jag tar ett webcam kort på håret när det är klart och slänger upp.
Ojämt och fint.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

orkade typ läsa halva första meningen.

2009-01-31 @ 18:46:15
Postat av: Leo

Det va din bror som skrev ovan.

2009-01-31 @ 18:46:53
URL: http://leo.blogg.se/
Postat av: Lea

Shit.. Hardcore-stealing! Jag blir impad..;)

2009-02-01 @ 10:06:28
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0