Gräddsås

Internet och mina bihålor konspirerar mot mej.
 Som jag är en liten jude och dom är tyskland.

Och inte ens ett litet sms får jag.
Stackars stackars mej. Fast jag fick en bit larv-tårta. Jag ska göra te tror jag. Snart.

Imorgon är det språkskola och då ska jag göra mej en köttbullemacka!
Jag o Georgie har gjort hemmagjord rödbetsallad.
 Åh vad fint det ska bli.

 Sen i kvällningen ska jag kanske möta soufia och katarina och feeesta.
 Men jag tror ärligt talat inte jag orkar.
Fast på lördag ska jag på nån grej med Lea och kanske Mia. Typ se småpojkar leka tuffa med gitarrer. Sånt.
Och så ska jag färga håret. Cpblont var planen. Och köpa skor som faktiskt sitter ihop.
 På söndag hoppas jag på o träffa Ady. Men jag får se. Nämnde jag att vi inte ska träffa andra? Gjorde jag säkert.
Jag vet inte vad jag tycker om det.

Jag laddar ner Jennie Bomb.
 Såjävlabra.
Minnen av fårö och barndom.

Dan, vad hette eran nya blogg? Hoppas du inte blir uppäten av kängerus.
Jessica, jag försöker ringa dej i veckan!
 XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Hejdå. Puss. Vi hörs. Jag är en liten bananfluga.

Kommentarer
Postat av: Lea

Hehe på Mia lät det mer som att du ska på en grej med Mia och Kanske Lea...



2009-01-30 @ 00:56:05
URL: http://vamperilla.bloggspace.se
Postat av: Dan

trexlivskris.blogg.se

dar e det fest.

dem har tagit benet.

men jag tog deras hjarta.

puss

2009-01-30 @ 02:46:18
Postat av: Anonym

sugen på en ny bloggdesign? Kolla in här: http://memie.blogg.se/2009/january/budgivning-lila-design-1.html

2009-01-30 @ 02:58:39
Postat av: Arandur

Hoppas du får en härlig Fredag :)

Kolla gärna in min fotoblogg. Var gärna med i min foto utmaning.

2009-01-30 @ 03:03:19
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0