Tre veckor senare

Hej. Bloggandet har avstannat lite för länge nu.
Jag har varit i Sverige med laptopen hos hattmannen.
Och en vecka i nya familjen. Familjen Larsson. Och jag trivs så bra. Så otroligt bra.
Jag ska skriva mer så snart jag är ensam och kan koncentrera mej. Då skriver jag allt om den första veckan.
Men nu är jag alltså hos Ady. Har varit här sen i fredags. Vi gick till oceana och där träffade jag oväntat nog Malin och Maria, två svenska tjejer som jag träffade typ första veckan i MK. Sjukt otippat med vi hade det fint som fisten.
Sen igår vaknade vi typ två och åkte till city center där ady köpte en jacka o jag lösgodis. Pick'a'mix, något som inte bara är roligt att äta men också roligt att säga! Sen kollade vi på Labyrinth(helt underbar) och peep show. Mysig kväll. Idag vaknade vi kvart över tre. Jag drömde mycket.
Snart får vi mat. Snäll karl. Men jag har insett att även om jag tycker om honom så är en helg tillsammans i längsta laget och jag stör mej då och då något fruktansvärt på honom. Men två dagar funkar finemang.
Skriver mer i morgon.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0