A devil on each shoulder

Jag lovar att jag vaknade typ sex i morse och sen låg o halvslurade till klockan åtta, då jag lyckades ta mej upp ändå.
Idag har jag städat massor och gått igenom jobbeskrivningen med Georgie.
Börjar jobba igen om en timme.
I helgen var familjen på IKEA och Petter(pappan) hade köpt dammsugare till mej, för han kom ihåg att jag sa att jag gillade dom när vi pratade om bakning och bakelser o så. Gulle!

I morgon ska jag till teatern igen och jag har fortf. inte sjungit någonting. Om man inte räknar mitt o Leas ronja-skrålande natten till söndag. Jääävligt fint var det.Jag ska iaf försöka sjunga lite i morrn när barnen är i skolan.  Träna träna.

I fredags pajade min väska också, så jag ska bege mej till Primark så snart som möjligt och inskaffa en ny.
Hjärtformad. Fint. Och sen måste jag köpa svarta tights, nya vardagsskor, nya snygga skor, en snygg kjol och lite sånt.
tandkräm.Och en ny mobil framför allt.  Får kirra det i helgen. Då ska jag också träffa Soufia! Och kanske Leas kompis Mick. Inget supande alltså. Kanske ska köpa affisher till rummet också om jag har råd.

Det svider lite att mobilen är borta alltså. Alla nummer borta, och nu finns det ingen chans att jag kommer träffa den upptagna killen från i fredags heller. Men det var nog lika bra. Istället för att göra det rätta så gjorde ödet(?) det rätta åt mej. Men lite surt är det.

I morgon så ska jag sova på dagen har jag bestämt. Sen ska jag promenera runt området, något jag faktisk inte har haft tid med förut. Snart ska ska jag sätta på mej ögonbryn. Spännande.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Lea

Hmm.. Du ska träffa Mick alltså? Jaa... Det blir nog bra det där ska du se..



Och förresten! Inget ont om vårt Ronja-skrålande!XD Jävlar va högljudda vi måste ha varit! Stackars pensionärer som kände för att göra söndagens frukost lite special och dra en Donken-frulle.. Inte alltid man får frukost OCH show i samma veva..;D

2009-01-19 @ 21:16:09
URL: http://vamperilla.bloggspace.se
Postat av: Anonym

ja, eller jag vetefan. Känner lite varför inte, kan ju lika gärna ge karln en chans.



Vårt ronja skrålande var fantastiskt och underbart på alla dess vis, skulle aldrig säga något annat:)

Ja, show. fint. typ som hatt-dansen;)

2009-01-19 @ 22:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0