I'm only sleeping

Tack Amanda aka Alkishoppan! fjulf.blogg.se 
Hon ska pimpa min blogg.
Gulle!!!!

Idag efter jag hade gjort min schoolrun så åt jag frukost och skulle lägge mej bredvid elementet och läsa lite.
(Elementet är alltså bredvid sängen så jag låg inte på golvet)
Och klart jag somnade igen! Men SATAN vad jag drömde.

Jag jobbade som en aupair  i ett rikemanshus någonstans(I England) och hade precis fått ett utbrott på en av ungarna när Anton ringer och sger at han o Dan är påväg för att hälsa på mej. Jag ser dom strax efteråt utanför mitt fönster där dom står och iaktar mej med roande ansiktsuttryck. Pinsamt. Jag ställer mej och pratar lite med familjen som tar en fika och trycker samtidigt in en bulle i käften. En stund senare ringer det på dörren och familjen väntade tydligen gäster så dom kommer ner till dörren dom med. Jag springer ner för jag vet ju att det är Anton och Dan och när jag slänger upp dörren så ser jag inte bara dom utan Pappa, mamma, mormor och farmor.
Jag slänger mej över anton och dan och kramar dom och anton säger blygt; Men du visste ju att vi skulle komma.
jag kan inte säga ett ord eftersom jag har en bulljävel intryckt i käften men jag är så jävla lycklig.
Jag springer fram till pappa och kramar honom på det där sättet man gjorde när man var liten så att pappa snurrar runt en i luften. Samtidigt sträcker farmor fram en gammal jacka till mej och säger; Jag tog med min pappas jacka till dej.
Jag är så lycklig att jag gråter och vill säga något men bullen är ivägen så jag öppnar en sån där stor grön soptunna och ska spotta ut bullen och i soptunnan står Leo(Min bror) och dumflinar. Jag är orolig att jag har spottat bullen på honom men tänker att han får skylla sej själv om han står i en soptunna.

Sen ringer såklart telefonjäveln och förstör min underbara dröm.
Underar lite vad brorsan gjorde i soptunnan. Han kanske bara ville vara lite spexig. Spex-Leo liksom.
Jag gick iaf o la mej igen efter det brutala uppvaknandet bara för att kunna fortsätta drömma.
Tyvärr kom inte samma dröm upp utan det var någon med Brad Pitt, en skyskrapa, en film och att han väldigt gärna ville ha analsex. Flickor! Se upp för Brad Pitt säger jag bara! Snuskhummer.
Och sen var det nåt om Drum&basskillen men han har blivigt ett naturligt inslag i mitt ovakna tillstånd så
det är inget att haka upp sej på. (Det gör jag när jag är vaken istället!)

Fan nu är det ju fint ute. kallt men sol som värmer. Och jag har fortfarande inte promenerat. Vågar inte nu,
utan mobil och börjar jobba om mindre än en timme. Risken för att jag skulle gå vilse är överhängande.
På tisdag får det bli. Då säger vi så gott folk.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Spex-Leo

Haha jag vill inte va i soptunnan =(

2009-01-22 @ 15:45:54
URL: http://leo.blogg.se/
Postat av: Agnes

du kan göra som hans och greta och slänga brödsmulor efter dig så du hittar hem :)

2009-01-25 @ 21:09:21
URL: http://ledemasquage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0