"You're pretty when you shut up"

Sa ady igår i telefon.
Då undrar jag lite varför han ringde.
För vad jag vet så pratar man inte med utseendet.

Idag var det språkskola och kaffe med momo. Rolig tjej, synd att hon åker snart.
Vi ska ut nästa vecka på nån sorts klubbshow, ska bli grymt.

Sen idag har jag varit i parken med barnen och gungat o nu har jag ont i arslet.
Gungor är tydligen gjorda för barn.
Det är ju typ rasism.

Ikväll ska jag hålla mej inne men i mårrn blire utgång med Lea, Lola, Mia, Soufia och Kat.
Förhoppningsvis. Fint gäng.
Jag vill  vara snygg men jag delar leas klädproblem(Fast hon har tusen gånger shagable kläder än jag. Livet är orättvist)

Film nu.
XXX

Kommentarer
Postat av: Lea

Kan du ta med mina "hålla in magen"trosor? Kommer behöva dra på mig dom under förkröket på Mixer, för där är det bestämt att vi ska vara! Puss!

2009-01-31 @ 00:51:28
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0