Mail fran kakan, jag lever och ar ater pricklos

Hej darling cupcake

Ville bara uttrycka min djupt kända glädje over helgen med dej i aaaaaaaaalondon . Det var underbart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Här snöar det..

Love

Pia

Skrev kakan,och med det vill jag saga att JA,KAKAN halsade pa.
Det var fint men jag hade liksom inte gatt o lagt mej alls nar jag traffade henne klockan 10 pa lordagen efter ha delat pa en flaska vodka med lola pa bron i camden en timme tidigare.
Sa halva den dagen ar liksom borta.
Jag onskar for allt i varlden att hon aldrig far reda pa det har for jag kanner mej ganska sa urusel.
Men vi hade en fin tid, at god mat, shoppade och sag CHICAGO.
Jag fyllde systemet och gick ut med underbara tjejer och hookade typ med en grease-lookalike och dansade mej svettig.

Och ja, jag har inga prickar. Min alskade laptop ligger i koma men jag hoppas att Petter(pappan i familjen) kan
bring it back to life sa att saga.

Vad har mer hant?
Mjo. Har vart ute lite mer men sen ar ju det typ det.


Oh juste i fredags sa hade familjen minifodelsefirande for mej o jag fick sang, tarta och presenter och kort dar det stod
Fran din engelska familj o jag blev sa glad!
Nu laser jag harry potter pa engelska och det gar finemeng, ar klar med den forsta om nagra minuter.

Jag skriver mer i morgon.
Nu ar jag trott och ska ata overbliven tarta. I helgen ska jag betala for gym(som tydligen var dubbelt sa dyrt som jag trodde innan) och inte bli snorfull.
Sadesa.

PUSSS


Kommentarer
Postat av: Agnes

tone jag saknar dig. jag vill ha dig tillbaka.

jag vill klappa katter i gröndal.

kanske få paprika med dipp.

jag vill få ditt brev. så jag kan svara.

2009-03-30 @ 22:17:02
URL: http://ledemasquage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0