fabriken

Först och främst; VIRUSFITTOR
Lite så.

Men hey, jag mår bra.
Jag har städat hela huset och tvättat och städat mej själv,

Hade en grym helg, chillade hos Lea på fredagen o kollade på skins o så och på lördagen
promenerade vi massor och sen blev jag snygg och stack till Waterloo där jag skulle möta soufia o massa au pairer och ta oss till The Fabric(En klubb) men hey, jag var 20 min sen och försökte ringa som fan(Sen kom det fram att Soufia hade tappat sin mobil under kvällen) Så där stod jag, lagom onykter och undrade vafan jag skulle göra, fick för mej att åka till Fox på ren chansning och vilka ser jag inte mitt på Picadilly circus om inte Tarek och Sarah från min språkklass!

Helt otippat ska dom också till Fabric med sina italienska vänner så jag åker såklart med dom, kommer dit, betalar 16 pund i inträde(pengar som jag inte hade alltså) kommer in, möter en aspackad soufia som är hur rolig som helst, har en helt sjukt bra kväll, en sån där när allt funkar, dansar massor och när folk börjar droppa av vid sex tiden på morgonen så är jag i min egen lilla värld, förtrollad av lasershowen och house-musik och stannar ungefär till sju när jag är någorlunda normal.
 
Börjar knalla tll tunnelbanan, väldigt harmonisk och nöjd, får två killar efter mej varav den ena följer efter till tunnelbanan, pyntar biljetten för mej men sen blir arg för att jag inte vill följa med honom hem. människor alltså.
Fast jag var glad ändå, tänkte inte mycket på att jag var luspank förän jag kom till Victora men där gick ändå inte mina tåg av nån anledning. Jag lyckas iaf f tag på lea som möter mej i camden runt åtta på morgonen, full som en kastrull och vi har en jävligt rolig hemresa trots hyperventilerande och fyllesludder.

Somnar direkt och sover till fyra på dagen då lea börjar jobba och jag ligger kvar i sängen och halvslumrar/kollar på tv och får mat och coca cola av finaste finaste lea. På kvällen  krisringer jag pappa som lånar mej 15 pund så jag kan ta mej hem. Pratar med Ady i telefon och allt känns bra där och vi ska ses i veckan och jag ger honom en chans till.
Hem-mat-sömn-jobb och så är vi framme i skrivande stund.
Puh.
Jävla smörja jag skriver.
Äh.

I morgon ska jag ta mej till gymmet och signa upp mej och träna och basta:)
GÖTT

Nu lunch.
XXXXXXXXXXXXXXXXX


Kommentarer
Postat av: pullan-vem kan det vara?

tone du är fin, gillar du rosa?

2009-03-17 @ 17:19:25
URL: http://eller?
Postat av: EMPAN

TONE, JAR HAR INGET NUMMER TILL DIG! JAG VILL GRATTA DIG MPÅ 20 ÅRSDAGEN!

2009-03-22 @ 12:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0