Cp är dagens ord

Ja alltså. Helgen.
Var hemma i fredags. Alltid lika spännande.
På lördagen så mötte jag soufia, katarina och katarinas tyska vän och promenerade i camden
och carnaby street och jag blev vanvettigt förälskad i ett par skor och köpte ett fantastisk hårspänne i form av en rosa ros med en cupcake i. Åkte hem till lea, köpte vin, drack vin, hade det väldigt trevligt, smsade Ady och sa att vi inte borde träffas mer, somnade.
Igår(söndag) lyckades jag dra med mej Lea till Mias gig, träffade sammie o sarah igen, sköna brudar.
Blev full, hade grymt kul. Var nånstans, dansade, raggade, hittade snygg blondin och hamnade på efterfest och var dum i huvudet i vanlig ordning. Somnade inte(Fast det gjorde jag ju men det har jag inget minne av). sov en timme eller så, vaknade, saknade omdöme, Lea står i dörren, klockan närmar sej sex på morgonen och säger "Tone, ditt cp, du måste åka nu" och asgarvar. Jag flyr, full som ett as, lyckas ta tåget till st mary cray. Fortf. full. Börjar jobba direkt när jag kommer innanför dörren. Full. Städar hela huset. Full. Somnar en timme, börjar bli bakfull. Hämtar Anders och hans flickvän Anna i skolan, älskar den flickan för anders är snällast i världen med henne och går till parken med dom och fryser och har ångest.

Har varit lite trött idag alltså.
Ska egentligen sova nu. Jag är en zombie.
Väntar på svar från Ady, många sms fram och tillbaka.
Jag vet inte vad jag ska göra.
Jag vet vad jag borde.

Nej nu får jag ta o ge mej.
Puss

Kommentarer
Postat av: Lea

Tone.. Du är ett cp..



KLICKA FLICKA!

2009-03-03 @ 02:17:07
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0