bon jovi

Jessiebabe, det vet jag ju, men det är ett annat nummer som familjen vill att jag ska slå innan så
det inte blir svindyrt. Jag vill verkligen ringa. Jag ska. Imårrn!
Jag skriver ner det på handen så jag inte glömmer.
(Det enda sättet som faktiskt funkar för mej)

För tillfället försöker jag hitta en bra streaming site att kolla på MILK med.
Lyckas sådär.
Antingen är ljudet för tyst eller så hackar den eller så kommer det in en dvärg i mitt rum och bits, ni vet hur det är.

Jag väntar på svar från ady. Han skrev förut att han var sjuk och inte ville ta tag i allt just nu.
Jag hintade på fb att JO DET BORDE HAN samt textade att jag saknade honom och att jag inte visste någonting om han inte skärpte sej. Typ. Fick ett överraskande text idag där han skrev att hans chef ska gifta sej och att han vill att jag ska följa med honom på brölopet. Jag blev...brydd är nog rätt ord. Men det är en fin gest, något som antyder att han vill vara mer seriös(rätta mej om jag har fel) Jag skrev Ja, i ett såntdär mysrus i kroppen men sen insåg jag att FAN, kakan kommer vara här den dagen så det går ju inte. Skrev det och frågade hur han mådde o så. Men nu inget svar.

Och sen är jag mogen också som inte helt enkelt ringer honom,pratar och reder ut allt direkt.

Jag kanske gillar att plåga mej själv.


Brölopp är förresten kanske världens fulaste ord. Låter nå fruktansvärt bonnigt.
Fast det är svårt att slå vårtgård. sant sant.

Jag har cpskavsår på mina tår. Det är ju skönt.
I morgon måste jag köpa nya skor annars kommer dom bli inflammerade och falla av.
Kan man mata katterna med. Nåt bra ska dom väl till.

Kommer sammanfattningsvis vara lika pank nästa vecka.
Skyldig Lea typ 15 pund, ska köpa flygbiljetter, ska ut på fredag med massa au pairer, skorjävlar och London tur o retur.
Härliga tider.

Kan han inte bara ringa?
(och säga att han är vanvettigt förälskad i mej och vill lay me down on a bed of roses. Eller nåt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0